FAQ / Kundeservice

Spørgsmål til din ordre eller andet?
Find svaret her i vores FAQ eller kontakt os enten på Email eller tlf.

info@proteingiganten.dk +45 22 22 66 20

Levering og Retur

Vi sender altid dag-til-dag med GLS, til enten pakkeshop eller helt til døren.

Bestiller du inden kl. 13:30 og har vi produkterne på lager, vil du modtage din ordre allerede dagen efter. Bestiller du efter kl. 13:30, kan du forvente at der går en ekstra dag før du har din ordre.

Vi prissætter vores sortiment til fordelagtige priser for vores kunder og kan derfor ikke samtidigt tilbyde gratis fragt, men vi har en lav pris på kun 39 DKK til pakkeshop.

Vores fragtpriser er baseret på den ønskede leveringsmetode.
Du kan se vores metoder og leveringspriser her.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, kan du nemt gøre det via. vores returportal.
Returportalen guider dig nemt igennem alt hvad du skal gøre, herunder blandt andet beskrive hvorfor du returnerer, hvilke produkter og hvor mange.

Har du mere end én pakke der skal sendes retur, skal du køre returportalen igennem det samme antal gange, som der er pakker. Dette kan være i tilfælde at større ordre.
Bemærk prisen for retur-label er pr. pakke og bliver ikke refunderet.

Når vi modtager ordren retur, vil vores kundeservice behandle returordren og refundere for de modtagne produkter, såfremt de ikke har været brugt eller brudt emballage.

Gå til returportalen her.

Ja, vi kan levere til pakkeshops om lørdagen.
Sørg for at vælge Pakkeshop, hvis du bestiller om fredagen og skal bruge din ordre lørdag.

  • Det er ikke muligt at få leveret til privat- eller erhvervsadresse.

Betaling

Beløbet bliver automatisk trukket fra kontoen, når ordren er afsendt.

Ordre

Ja – du vil automatisk modtage en faktura på mail, når din ordre er pakket og gennemført. 

I tilfælde faktura ikke er kommet frem automatisk, skyldes det typisk en tastefejl i mailen – kontakt os gerne, så kan vi sende den manuelt til din rigtige mail.

Hvis ikke du har modtaget ordrebekræftelse på mail efter du har gennemført betaling på webshoppen – så kunne det tyde på en tastefejl i mailen.

Kontakt os gerne, så tjekker vi op på det og gensender ordrebekræftelsen.